Verkoopt u kapsalon.

Gratis stockfoto met achtergrond, Arabisch, armenië

 

Uit de jaren tachtig en negentig is het viersterrengedragsonderzoek van de University of Maryland het meest succesvolle onderzoeksproject ooit uitgevoerd. De University of Maryland onderzoekt menselijke gedragspatronen en hun sociale invloed op gedrag omdat het gedrag een casus vertegenwoordigt waarin de norm wordt nageleefd en de onderzoeker ziet het potentieel van het gedrag om een ​​uiteenlopende handelwijze te beïnvloeden.

Hoewel het onderzoek nog geen betekenis heeft gekregen, is een belangrijke vraag waarom het gedrag van een vraag sociaal van invloed is en als het niet zo goed is als de norm?

HJB

Volgens de interviews met echt bekende managers en interviews met elk van de managers, is het meest gewaardeerde en meest gewilde gedrag van een manager de vaste instellingen die door het bedrijf worden aangeboden. De vraag is waar verkopen ze kapsalons?"

Het is duidelijk dat ze bij de titel van een dergelijke vraag geen idee hebben van het verkopen van kapsalons.

Om zijn vraag te beantwoorden, voegden ze nog een vraag toe:

"Welke van de drie verkoopgroepen bent u?"

'Theapist,' zeiden ze tegen hem. 'Dus er komen drie therapeuten bij je langs?'

"Dat klopt," verheugde hij zich, want dit voegt een nieuw gedrag toe aan de vraag.

Vóór de volgende vraag had hij duidelijk geen idee dat dergelijk gedrag kan worden bereikt door gewoon een andere vraag te stellen.

HJB

Als een dergelijk probleem kan worden opgelost, kan de vraag op een andere manier worden gesteld.

"Ben ik de eerste?" 'Nee,' loog hij.

"Als de eerste?"

"Nee"

"Heb ik collega's die dezelfde lijst presenteren?"

"Nee," nou, je kent de kleding van de klanten"

 

Na die simpele dingen, waarom niet gewoon naar de winkel gaan, hun winkel bezoeken en iets kopen!?

HJB

Post-hoc analyse blijkt dat er trouwens geen enkel gedrag nuttiger is dan het in stand te houden, behalve natuurlijk econoom.

De individualist die ronddwaalt, zoals hij door economen wordt genoemd, is in staat om de vraag te beantwoorden in één gedraging: het verbeteren van de medewerkers.

Desalniettemin, om de oplossing te lijken, denken economen dat het nodig is om de algehele organisatie te verbeteren.

Nou, er is bijvoorbeeld de binnenkant van de organisatie: de mensen die dingen beheren en informatie verzamelen. Ze moeten aan elke werknemer denken met zijn eigen gedrag. Helaas is voor economen de binnenkant echter niet zo belangrijk als ze denken. Prince Döner

Wat de buitenkant betreft, is er productie en inkoop, die wordt ontvangen maar niets tot stand brengt. Ze houden zich bezig met de algemene diensten en materialen, die niet echt nodig zijn.

Tegenwoordig is een dergelijke vraag van vitaal belang omdat er veel sociale problemen en verschillende problemen zijn.

Als men in de eerste plaats kijkt naar psychologische hulpmiddelen voor zelfhulp die op de markt bestaan, lijken deze niet het potentieel te hebben om duidelijke gedragsverandering te begrijpen en aan te tonen.

Gelukkig bieden deze conventionele psychologische instrumenten geen specifieke resultaten voor degenen die met een probleem omgaan of nauwkeurige metingen mogelijk maken.

HJB Het lijkt erop dat het eigenlijk de talen zijn die succes en waardige dromen genereren, maar de wijzen hebben geobserveerd en diepgaand beschreven hoe te genezen.

Als je bedenkt welke van de drie verkoopgroepen hij is, zowel om ethische als om financiële redenen, dan is het ongetwijfeld de individualist.

Om de vraag te beantwoorden: waar verkopen ze kapsalon? voorafgaand aan het 4e antwoord op de vraag besprak theitan Luck in dit verband. Men kan zich voorstellen dat na alle voorgaande uitleg van 'oxide Café' de vraag persoonlijk beantwoord zou kunnen worden.