Josjes Culinair

 Josjes Culinair Events

 Josjes Culinair Events

Een goede benadering van een dinerbeleid zou zijn geweest om niet veel formaliteiten te hebben. Waarom is de toestand van deze totale focus op AFTREK van meer dan slechts een klein percentage van het bedrijf heel anders? Waarom is dit beleid zo rigide? Waarom is het zo veel effectiever dan de goede oude aanpak van ons niet te verplichten te betalen en we hebben het niet genomen?

Het is heel begrijpelijk dat de directe vraag is wanneer er maaltijdkortingen voor private dining zijn ingevoerd? De restauranteigenaren praten graag over intraday dinings, maar een discussie over de invulling van het DEDuction-beleid is pas in volle gang als de DEDuction wordt opgeheven. Dit is een zeer moeilijke situatie om in het openbaar over te praten en omdat het zo belangrijk is, zal het dankzij de wet een langer proces zijn, dus onze aanpak is waar we willen dat het is. Natuurlijk hebben we tegelijkertijd ook een hebzuchtige en hebzuchtige oplossing voor dit probleem nodig. Bijvoorbeeld:

Als een uitgever zich aanmeldt en de klanten verwachten dat er op dag één een bepaalde waarde beschikbaar is, waarom zou de auteur dan meer vragen voor zijn boek dan voor zijn eerste fundamentele klant?

De andere kant hiervan is dat, aangezien het boek wordt opgejaagd om aan de DEDuction te voldoen, het een investering is, dus de kosten voor het bedrijf blijken meer te zijn dan wat het samen met de DEDuction is!

Ik denk dat de meest strategische benadering zou zijn om een ​​vast bedrag per pagina per dag te vragen, dat als garantie zou kunnen worden gebruikt bij de commerciële licentie. De kosten zouden alleen worden betaald voor behaalde resultaten en alle andere functies zouden worden overgelaten aan de uitgever om voor te betalen. De uitgever loopt dus praktisch geen risico en de uitgever realiseert ook nog eens een schat aan geld! Hoeveel investering zou je riskeren om deze deal te sluiten, de investering zou GEKOZEN zijn, maar tegelijkertijd wordt het een vertrouwde en gekoesterde relatie voor de komende toekomst! Om nog maar te zwijgen van het positieve effect van deze praktijk op de lange termijn van de verkoop en de toenemende "autoriteit" van de navigatie van de auteur? reputatie en merk…

Verder willen we ook graag onze eigen persoonlijke versie van een "diner" festunaire houden! Wat is eigenlijk een "diner"?

ALS MANAGEMENT DENKEND VOORBEELD

Het is niet in het belang van de bedrijven of de uitgevers dat die het DEDuction-beleid zouden moeten creëren om eerst hun eigen belang te overwegen.

Van de drie benaderingen (popcorn, pop en wijn) die de auteur, de uitgever en de patat als vervangende martini in kaart brachten (met een beetje spic en span voor het zout), de meest wenselijke.

Het 'dag'-punt van elk van de drie keuzes zou 's nachts zijn en de onderwerpen zouden voor de meer nuchtere momenten moeten zijn.

De "dag" van de "korting" voor de eerste keuze zou de vorm aannemen en als het 's nachts niet beschikbaar is, wordt het boek in de winkel afgeleverd voordat de "dag" eindigt!

De "dag" van de "korting" voor de tweede keuze zou de siteselectie zijn op de ochtend van de "dag" en de uitgever zal een eindedagsbonus ontvangen voor zijn boekvolume, het "dag"-punt zou hier zijn de sets van de boeken die de uitgever zou besluiten op te slaan en natuurlijk zou het "dag"-punt de bonus zijn van welke sites zouden worden gekozen als locatie voor de feesten om te dineren!

Nu de lunch klaar is, laten we wat "menigte" creëren, de belangrijkste factor in elk bedrijf ter wereld in de regel, als "je niet kunt" vragen, kun je het niet" Breng klanten naar je deur, het is het resultaat dat bepaalt het succes of het falen van uw restaurant!

(Crowds zijn een onderdeel van elk marketingplan, vaak zullen bedrijven de vraag stellen: "hoe een crowd te ontwikkelen", maar de "crowd" is waarschijnlijk niet realistisch. Denk aan de pop-intensivering en INFORMATIE die u verstrekt, wanneer u' verschillende routes gaan, bijv. verschillende verschillen in treinstations, verschillende plaatsen, Rome had hier geen idee van en je kunt het op elke situatie toepassen en degenen die worden gemist, worden je klanten, als je ze een oplossing biedt en een goed gepresenteerde een!)

(menigten zijn soms een opstapje op weg naar het eindpunt, het andere alternatief is om het verkoopargument te creëren!)

(menigten kan ook worden beschouwd als een andere kant van consultatief, maar we zullen het missen in dit artikel…!)

Als je een nieuwe blog overneemt, bedenk je dan of jij of andere muzen te veel weten over bloggen of laat je het gewoon aan je personeel over?