Het belang van slagers

Keurslagerij Verhulst

Een slager is een vakman die vlees op professionele wijze verwerkt, met de bedoeling het vlees aan consumenten te verkopen. In die zin houdt een slager zich bezig met het verkopen van dode dieren voor vlees (de karkasdelen) aan anderen. Het verschil tussen de term slager en de term vleeshouwer is dat het werk van een slager erin bestaat het karkas of de uitgesneden delen aan anderen te verkopen of te geven.

Een slager moet verschillende vaardigheden begrijpen en beheersen, zoals welke stukken vlees en welke verkopers en welke kopers specificeren het beste zijn voor welk type klanten. In de vleeshandel zijn de soorten kopers kleinhandelaars en detailhandelaars. De detailhandelaren hebben behoefte aan veel vlees dat relatief goedkoop is, terwijl de "retail outlets" behoefte hebben aan vleesproducten van hogere kwaliteit. Het verschil in kwaliteit en kosten is de sleutel in het geval van detailhandelszaken.

Een slager kan ervoor kiezen om zichzelf te redden of om een kleine winkel, veel vervoer en veel werknemers in te huren. Oplossingen van slagers is dat zelfs in kleine of in grote winkels, een Britse koper (detailhandel) misschien 100 pond betaalt in ruil voor een zondagse lunch.

Een vlees- en slagerij/carcassemarkt voor de hele bereidingsindustrie.

De vleesmarkt is de grootste verbruiker voor de produktie van goederen, met een aandeel van 25 procent in de industriële produktie en 70 procent in de detailhandel. Dit is de reden waarom er in het Verenigd Koninkrijk bijna twee miljoen slagers zijn. Een slager kan ervoor kiezen om slechts in één land of in vele verschillende landen actief te zijn en een succesvolle slager te blijven. De meesten van hen hebben echter hun eigen bedrijf en hebben extra werknemers om hun vlees te leveren.

Er zijn vier grote merken voor het gebruik van de sappige deelstukken van runderen. Dit zijn extent, arlean, brad slam en rMC, en elk jaar komen er meer merken en merken bij.

Een slager moet ervoor zorgen dat hij vlees van goede kwaliteit en vers vlees verkoopt. Opdat een slager aan de hygiënische voorwaarden zou voldoen terwijl hij de klant bedient, moet hij ervoor zorgen dat zijn organisatie de normen inzake morticultuur voor rundvlees (UK of EU en nationaal) volgt.

Niet alleen moet aan bepaalde hygiënenormen worden voldaan, maar ook moeten de hygiënische omstandigheden in de lokalen laag zijn (lage pH, hoge temperatuur). Zure regen, bacteriën, geur en stank spelen allemaal een belangrijke rol bij het bepalen van de hygiënische omstandigheden in een bedrijfsruimte. Een schaalbare oplossing moet de sleutel zijn tot het verschaffen van hygiënische voordelen aan de aandeelhouders.

Aangezien hygiënische overwegingen de belangrijkste factor van succes zijn? slagerijen, is een goed begrip van hygiënische praktijken de sleutel tot een hogere verkoop. De meeste bedrijven richten zich tot kleine bedrijven en u zult merken dat veel slagers een franchisemodel hebben.

Terwijl een slager meestal lokale markten bedient, moet hij/zij buitenlandse markten exploiteren waar de vraag groter is. Dit heeft voordelen omdat verse en hygiënische vleesprodukten internationaal kunnen worden verkocht, met de andere voordelen van nationale en internationale duurzaamheid van verse produkten van produktie door kwetsbare klimatologische omstandigheden. Zo is er documentatie waaruit blijkt dat vlees van schapen die met geitenvoer zijn gevoerd, hygiënischer is dan vlees van herten die met voer zijn gevoerd.

Concessies voor futures van vlees zoals runderen zijn beschikbaar. Sommige daarvan bevinden zich in het buitenland en worden op de plaats van oorsprong aan de kopers geleverd volgens hun eisen en voorkeuren. De leveranciers zullen echter over het algemeen geen ervaring hebben met de toepassing van de handelsvoorwaarden van het betrokken land.

Om ervoor te zorgen dat uw slagerij de verkoop aan de klanten kan maximaliseren, zult u moeten samenwerken met andere slagers en verpakkers/transporteurs op de ruimere markt.